Speak your own language here...

#38186 by Ainë
Sat Jul 17, 2004 5:30 am
Dat zou een goed idee zijn, ware het niet dat ik geen rijbewijs, en dus ook geen auto heb! :shock: Tja, ik woon en werk in Amsterdam, dus dan heb je niet echt een auto nodig...

En nee, ik zie mezelf niet echt als nerd, maar ben ook weer niet iemand die op iedereen afloopt en een gesprek aanknoopt. Dusss...

Maar ik ga er nog even over nadenken, ik ben idd wel bang dat als ik niet ga, dat ik spijt krijg...

Dilemma!

Ainë..

#38228 by alain
Sat Jul 17, 2004 11:10 am
Er is vast wel vervoer van Baarlo naar Venlo te regelen.
Dan hoef je alleen nog maar van Venlo naar Eindhoven en daar de trein naar Amsterdam halen.

Eitje lijkt me :)

Ik zelf ga ook. Vanuit Eindhoven.
Ik gok er alleen nog op dat ik als SYL webmaster niet zelf voor een kaartje hoef te zorgen :)

#38302 by Ainë
Sun Jul 18, 2004 12:50 pm
alain wrote:Ik gok er alleen nog op dat ik als SYL webmaster niet zelf voor een kaartje hoef te zorgen :)


Hoei, bofkont!!

Maar hoezee ende joechei!! Ik heb iemand gevonden die wel met me mee wil en die een auto heeft en die uit de buurt van Amsterdam komt!!

Dus YAY! Ik ga waarschijnlijk naar ProgPower!!!

Ainë..

*Maakt rondedansje*

#38305 by Cock-eyed Musquash
Sun Jul 18, 2004 1:18 pm
alain wrote:Ik gok er alleen nog op dat ik als SYL webmaster niet zelf ablahblahblahblahblah

Ben jij dezelfde Alain als van het Fear Factory forum?

#38395 by alain
Sun Jul 18, 2004 11:07 pm
Cock-eyed Musquash wrote:
alain wrote:Ik gok er alleen nog op dat ik als SYL webmaster niet zelf ablahblahblahblahblah

Ben jij dezelfde Alain als van het Fear Factory forum?


Yup.

#40307 by Ceessie
Thu Jul 29, 2004 7:40 am
Nah... ik doe nooit zo aan concerten en dergelijke. Enerzijds omdat ik er niet van hou en twee er is niet zoveel animo voor binnen mijn vriendenkring.

Maar goed, denk niet dat ik er spijt van ga krijgen dat ik het ga missen.

En morgen naar Rimini op vakantie :D
Veel zin an!

#40405 by Bagheera
Thu Jul 29, 2004 11:30 pm
Lekker hoor....dat wordt een heel wat zonrijkere vakaansie dan ik (Ierland) denk ik :wink:

#42688 by Ceessie
Thu Aug 12, 2004 9:34 am
Whoa man.... t was geweldig.
Zon scheen... bruine harses dus, en me haar weer zo wit als sneeuw.

En ook onwijs vet uitgaan daaro. Barst van de discotheken, en op dinsdag nog ff bij Gigi d'Agostino weze kijken, wat op zich best gaaf was. Ben dat hele DJ gebeuren wel gaan waarderen, iig deed hij het wel goed.

En toch, bij thuiskomst eerst weer ff naar Terria gaan luisteren 8)

#44397 by Bagheera
Thu Aug 26, 2004 1:20 am
Ik heb met The Physicist in de discman met 25kg trekrugzak op een steile berg opgerend! MUAHAHA wat geeft die muziek een energie zeg!!!

#44722 by Ceessie
Sun Aug 29, 2004 8:49 am
Bah, ik train nooit met muziek. Vooral omdat ik nooit alleen train, niet zo sociaal en zwaar irritant als je iedere keer die oordoppen uit moet doen en nog eens vragen wat er werd gezegd. Al begint die muziek op de sportschool me wel op de zenuwen te werken. En dan niet zozeer de muziek, maar dat oeverloze herhalen van dezelfde nummers.

#44793 by Bagheera
Mon Aug 30, 2004 4:35 am
t was dan ook geen training, was een kampeertrektocht in Connemara, Ierland waar ik op dat moment dermate ver voor de groep uitwas dat t wel kon

#46796 by Ceessie
Wed Sep 15, 2004 1:03 pm
Na een paar maanden eindelijk de moeite gekocht nieuwe oordoppen te kopen. Wat een luxe, kan me haast niet voorstellen hoe ik het al die tijd zonder heb gedaan. Als k toch naar t station moet fietsen trapt het toch makkelijker als k muziek op heb.

#46812 by naas
Wed Sep 15, 2004 3:11 pm
zo is dat!

#48878 by Archetype
Sun Oct 03, 2004 1:37 pm
beetje laat, maar ik ben dus ook Nederlands. Ik kom af en toe maar eens wat aanrollen op dit forum. Heb niet zo heel veel tijd. Anywho ... goed om jullie te 'ontmoeten'.

Oh, ik kom uit Den haag en studeer in Amsterdam, mocht iemand daar geinteresseerd in zijn.

#48880 by Ceessie
Sun Oct 03, 2004 1:48 pm
jeh... allemaal nog naar progpower geweest? Ikke niet maar boeit me geen reet eigenlijk, had een top-weekend dus niet het gevoel dat ik wat gemist heb :P Zondag gewoon heel fatsoenlijk om 1 uur met een halve kater wakker geworden.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest