Speak your own language here...

#52343 by Ceessie
Tue Oct 26, 2004 11:55 am
Heb ook al 2 jaar me rijbewijs. Alleen geen auto. Daar heb ik op het moment het geld nog niet voor. Ken af en toe de auto van pa lenen enzo. En al zou ik kenne rijden, me maten vinden die muziek van mij toch niks en ik heb nooit zo'n zin om in me up te gaan. :)

#52820 by Archetype
Thu Oct 28, 2004 2:41 pm
Dat lijkt me vervelend, als je vrienden je muziek niet leuk vinden.

#52929 by naas
Fri Oct 29, 2004 5:56 am
ik ben niet anders gewent. en het is ze ook niet uit te leggen dat muziek met een gitaar mooi kan zijn :/

#52939 by Archetype
Fri Oct 29, 2004 6:46 am
niet?.. wow.
Ik ben eigenlijk alleen maar omringd door OF metalheads, OF muzikanten :)
Maar ik kan het me op zich wel voorstellen dat er mensen zijn die muziek met een gitaar niet goed vinden. Ik bedoel, we worden er mee doodgegooid op MTV en TMF. Ik durf te wedden dat als er een single van Devin Townsend 24 uur per dag op tv, radio, in cafe'e en in disco's gedraaid zou worden, dat het niet lang zou duren totdat iedereen Devin Townsend goed vindt.

#53145 by Ceessie
Sun Oct 31, 2004 7:45 am
Jup.... in sommige sectoren bepaalt het aanbod de vraag en niet andersom. Muziek is er een goed voorbeeld van.

#53383 by Jeroen
Tue Nov 02, 2004 8:11 am
Over laat gesproken, ik heb me pas net aangemeld ;) Maar ja, ik heb gelukkig ook voornamelijk mensen om me heen die wel een redelijk tot goede muzieksmaak hebben (in mijn ogen dan)... Zou ook wel moeten, anders houden ze het nooit bij mij thuis of in de auto of op m'n werk etc. uit. ;)

Maar wel relaxed als er een aantal lui in de buurt zijn waar je een keer mee kan rijden.

#55180 by Archetype
Mon Nov 15, 2004 4:13 pm
Pim Fortuyn, de grootste Nederlander. Wat een onzin...

#55232 by Jeroen
Tue Nov 16, 2004 1:58 am
Archetype wrote:Pim Fortuyn, de grootste Nederlander. Wat een onzin...


Totally agree... Dit geeft voor mij echt alleen maar de domheid van de gemiddelde nederlander aan. Wie spreekt er over 10 jaar nog over hem? Laat staan 20? pfff...

#55258 by Ceessie
Tue Nov 16, 2004 7:27 am
Tsja.... ik denk dat hij nog een beetje te vers in het geheugen ligt. Ze hadden die verkiezing volgens mij moeten beperken tot de vorige eeuw ofzo. Pim Fortuyn roept nog net ff teveel emoties op, vooral nu dit land weer helemaal op ze kop staat door de moord op Theo van Gogh. Wordt makkelijk een paralel getrokken met de moord op Fortuyn.

Drees of Willem v. Oranje hadden de titel van mij mogen hebben. Die hebben toch net ff meer gedaan dan dingen 'bespreekbaar' maken.

#55266 by Jeroen
Tue Nov 16, 2004 8:11 am
Ik denk dat het probleem ook wel is dat het gros van de nederlanders niet eens meer weet wie de meeste kadidaten (vooral die van langer dan 10 jaar geleden) zijn.

#55292 by Ceessie
Tue Nov 16, 2004 11:46 am
Dat zal denk ik geeneens het probleem zijn, alleen mensen als Cruijf of Fortuyn spreken gewoon wat meer tot de verbeelding omdat mensen hen daadwerkelijk hebben meegemaakt en niet kennen uit die paar hoofdstukkies uit hun geschiedenisboek op school.

#55335 by Archetype
Tue Nov 16, 2004 3:38 pm
Die hele verkiezing slaat nergens op...
Who cares wie de 'beste Nederlander' is...

#55432 by Jeroen
Wed Nov 17, 2004 5:28 am
Tja, dat hou je bij iedere verkiezing/stemming denk ik... Sowieso "de beste" is al zo'n dom begrip... alleen bij sport kan ik me er iets mee voorstellen als je het koppelt aan iets als de snelste... maar verder... ach ja, mensen willen graag ergens op stemmen... liever dat ze zich daarmee bezig houden dan mij komen vervelen...

#58150 by The Orchestra
Wed Dec 01, 2004 12:26 pm
hee hallo mensen uit nl..........
pim sucked jeah........still does.......
ben nieuw hier...
lache zo'n forum met nederlanders( en belgen?)
nou jah ;)

#58183 by naas
Wed Dec 01, 2004 12:58 pm
welkom welkom...

en owja ik ga toch wel naar ff :D

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests