Speak your own language here...

#58202 by Archetype
Wed Dec 01, 2004 1:34 pm
gezellig. Ik heb waarschijnlijk een Devin Townsend trui aan, dus dan weet je over wie je GEEN bier moet gooien ;)

#58212 by Jeroen
Wed Dec 01, 2004 2:43 pm
Ik sta er waarschijnlijk naast, dus gooi daar ook maar geen bier

(weet nog absoluut niet wat ik aan heb... wat boven op de stapel ligt)

#58227 by naas
Wed Dec 01, 2004 4:06 pm
ik heb vast mijn om trui aan en heb waarschijnlijk geen bier om te gooien omdat ik moet rijden :/

#58276 by Archetype
Wed Dec 01, 2004 11:37 pm
Haha, dan is dat opgelost. Voorprogramma Mnemic, ook erg de moeite waard.

#58362 by naas
Thu Dec 02, 2004 7:44 am
ja ik hoop stiekem dat ze ook all hail the new flesh gaan spelen.. iemand hier op het forum zei dat ze dat wel eens doen...

#58522 by Jeroen
Fri Dec 03, 2004 4:18 am
Wie, Mnemic? Dat zou wel cool zijn! Oh wacht, ff google'en

What about the time you had Burton from Fear Factory join you guys on stage?
Oh yeah! That too! Aww man! That was totally surreal. It’s so cool to see and to know that someone that we’ve looked up to for so long and has been inspiration to us…I mean, they totally love us and being on stage with Burton, we were covering the Fear Factory song “Self Bias Resistor” …and we started doing that ever since day one, because back in the day we didn’t have enough songs to play live so we did two songs. “Self Bias Resistor” and “All Hail The New Flesh”. We played those two as cover songs. And it was perfect when we were on tour with them.

Bron: http://www.roarezine.com/?features&read=95

Hmmmm, "because back in the day we didn’t have enough songs to play live", dus zal wel niet

#58539 by naas
Fri Dec 03, 2004 8:16 am
jammer :(

#60778 by Jeroen
Wed Dec 15, 2004 6:40 pm
Wow, dat was cool! Toch All hail the new flesh! En gaaf concert! Hoewel ze volgens mij wel stuk minder hebben gespeeld dan in Weert... maar goed, concert was desalniettemin erg gaaf... En zometeen weer op om te werken, bah! Gaat niks worden vandaag :)

#63027 by pacman
Tue Dec 28, 2004 2:49 pm
hey.. beter laat dan nooit.. ik ben dus ook een nederlander.. uit het oosten van het land. losser om heel precies te zijn

ik ken devin via m'n oom. en ben begonnen met terria en heb een vlink aantal mensen uit m'n vriendin kring aangestoken met het devin townsend virus.


devin rulezz

ik had het genoegen om ze tot nu toe 2 keer live te zien.. begin vorig jaar in utrecht en later dat jaar op fields of rock.. progpower was er jammer genoeg een beetje bij-in geschoten. dacht er pas de dag zelf weer aan.

#70556 by Matthijs K.
Wed Feb 09, 2005 9:11 am
'Ello!
Nu kan ik niet meer achterblijven, natuurlijk. Ik heb mezelf luttele minuten geleden voorgesteld op het n00b draadje ende nu dus geheel en al compleet en extragratis in het Nederlandes topic! JEUH!

Hallo, dus. En veel meer heb ik eigenlijk niet te melden op dit moment...

Matthijs.

#70563 by Stonegaze
Wed Feb 09, 2005 12:09 pm
Ik besliste te zeggen hallo in hier ook, ik ben half Nederlander van mijn vader. xP

Ik spreek of schrivjt geen goede Nederlands, maar ik begrijpt iets. :)

M'n naam is Miila Laan, moe ist Fin en ik ben voor het merendeel Finstalig - gesclaht van Nederlands ist meer afgelegen.

(English is ten times easier - I've been talking to my dad last time I was a child, I've really forgotten so much of Dutch - but I'll try to get something out...please correct me if there's terribly much errors in my writing.)

#71378 by YojimbO
Fri Feb 18, 2005 10:26 am
Stonegaze wrote:Ik besliste te zeggen hallo in hier ook, ik ben half Nederlander van mijn vader. xP

Ik spreek of schrivjt geen goede Nederlands, maar ik begrijpt iets. :)

M'n naam is Miila Laan, moe ist Fin en ik ben voor het merendeel Finstalig - gesclaht van Nederlands ist meer afgelegen.

(English is ten times easier - I've been talking to my dad last time I was a child, I've really forgotten so much of Dutch - but I'll try to get something out...please correct me if there's terribly much errors in my writing.)
Nah ERG laat dan maar nog steeds beter dan nooit :P

:D:D:D Ey Stonegaze KEWL try, your dutch is obviously MUCH better than my fin...nnnnish(?) :shock:

#74342 by Cock-eyed Musquash
Fri Mar 25, 2005 7:50 am
@ YojimbO

Die avatar van je, is dat een Marcel Ruyters tekeningetje? Dr. Molotow is gave zooi! :)

#75571 by YojimbO
Thu Apr 07, 2005 10:36 am
Cock-eyed Musquash wrote:@ YojimbO

Die avatar van je, is dat een Marcel Ruyters tekeningetje? Dr. Molotow is gave zooi! :)


Geen idee wie daar eigenlijk achter zit... deze zat gewoon tussen een zootje avatars die ik had besteld voor m'n msn messenger, categorie grafitti. Ben beetje cultuurbarbaar in die dingen. Kom niet zoveel verder dan Dali of Giger...

#76901 by naas
Mon Apr 25, 2005 7:33 am
wie gaan er allemaal naar waldrock?!!? strapping komt er namelijk :)

ik heb net kaartjes gehaald .. hulde

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest