Speak your own language here...

#48883 by Ainë
Sun Oct 03, 2004 2:23 pm
Ceessie wrote:Zondag gewoon heel fatsoenlijk om 1 uur met een halve kater wakker geworden.


Whoeii, klinkt enig... :roll:

Ik ben inderdaad naar Progpower geweest en ik vond het helemaal Geweldig. Was er alleen zaterdagavond, vond Adagio erg goed, Alchemist waardeloos en DTB Perfect!! Was de eerste keer dat ik Devin live zag, en zeker niet de laatste (hopenlijk de volgende keer in de buurt van Amsterdam, want wat een pokken-eind-weg is Baarlo toch). Het overtrof al mijn verwachtingen!!

*heeft nu al zin in een eventueel volgend optreden* :D

Ainë..

#48893 by naas
Sun Oct 03, 2004 4:17 pm
dtb was inderdaad super.. zit nu nog steeds na te genieten van devin.. anderhalf uur lang pure plezier, super muziek en comedie door elkaar..overdondend ow ow ow ow ow ow ow heb heletijd met een big smile en kippevel staan luisteren :D

ow ow ow wat een genot.. daar kan iik nog wel maanden op teren.. de andere bands stelden me eigenlijk allemaal wel teleur.. maar dev maakte alles goed.. kom nou net terug van dag 2.. was allemaal wel leuk..riverside was wel ff leuk maar verveelde na een half uur toch wel.. katatonia was het leukst .. en the gathering is niet echt mijn ding.. maar het kon toch nooit zo goed worden als dag1.

arjen was er trouwens ook van ayreon.. die stond ineens achter me.. was wel ff schrikken

#48918 by Bagheera
Sun Oct 03, 2004 11:26 pm
haha ja dan kun je opeens recht omhoog kijken naar die reus;)
idd, was er ook en de woorden "big smile" en "kippevel" waren ook voor mij van toepassing....echt heel zwaar goed optreden!!!!

#49014 by Archetype
Mon Oct 04, 2004 3:33 pm
Ik ben ook geweest, vond het helemaal te gek. Had ze vorig jaar in Utrecht gezien, toen vond ik het een stuk minder, maar toen was Devin ook compleet stoned tijdens het optreden. Ik wilde Alchemist ook zien, want die vond ik geweldig 2 dagen van tevoren in de Winston in Amsterdam. Maar helaas was de weg tussen Dordrecht en Breda afgesloten EN de weg tussen Eindhoven en Venlo, oftewel Den Haag naar Baarlo kostte me 4 uur ... .gelukkig nog net op tijd voor DTB.
Heb zowel met Devin als met Arjen gepraat, was erg leuk en totaal zonder arrogantie.

#49504 by happygirl
Thu Oct 07, 2004 10:33 am
Ik had ze (DTB+SYL) ook al een paar keer live gezien, maar dit was verreweg HET BESTE optreden wat ik gezien had en ook van zooo dichtbij!! in 2001 zag ik Devin als een stippie als voorprogramma van Fear Factory en inderdaad Utrecht mrt03 was een OK optreden maar ontzettend stoned, heb toen nog wel kort met DTB, Gene en Jed gepraat na de gig.
Een droomweekend dus voor mij!

#50023 by Archetype
Sun Oct 10, 2004 1:41 pm
Haha, ik had alleen met Chris Valago (zimmers hole) gepraat. Ik stond met wat vrienden voor Tivoli te wachten, en ineens komt Chris naar buiten en vraagt waar hij iets te eten kan halen, dus zijn we met z'n allen een falaffel gaan halen.

#51301 by Archetype
Tue Oct 19, 2004 4:21 am
Gaan er nog mensen naar Fear Factory in de Tivoli, 15 december? Alain sowieso, I guess :) Maar nog meer?

#51338 by naas
Tue Oct 19, 2004 8:08 am
hmmzz mischien wel.. vorige keer dat ik ze live zag wast wel heel leuk. maar dat is al jaren terug en ben hun albums een beetje beu... misschien dat het live toch wel weer leuk is

#51348 by Archetype
Tue Oct 19, 2004 8:36 am
ik kan me voorstellen dat je ze beu bent. Na Digimortal had ik er ook niet zo veel zin meer in, terwijl ik al een fan van ze ben sinds het begin. Maar het nieuwe album Archetype is echt waanzinnig goed.

#51377 by happygirl
Tue Oct 19, 2004 12:41 pm
Heb ze dit jaar 3 x gezien, eerste keer was in Ventura (100 km van Los Angeles) tweede keer Waldrock, derde keer Graspop.
Ventura was een hele aparte ervaring had nog een zware jetlag en het bier was f*cking duur en je mocht er niet roken...
Je kunt echt zien dat in California de metal niet echt leeft daar en ik vind het geen wonder dat die gasten het geweldig vinden om in Europa te touren!
Enne..het Geluid is ALTIJD goed bij die gasten.. sinds 1993 veel FF concerten gezien, dus ik denk wel dat ik ga.

#51390 by Archetype
Tue Oct 19, 2004 4:03 pm
Gezellig. The More The Merrier.
Ik vind het trouwens best relaxed dat je in die tenten niet mag roken. Dat komt misschien omdat ik zelf niet rook, en ik er slecht tegen kan door mijn allergie. Ze proberen nu in Nederland ook die wet door te brengen dat je niet mag roken in concertzalen, maar ik denk niet dat ze dat zal lukken. Ik kan me zowel de postieve als de negatieve kant voorstellen van die wet.

#51492 by naas
Wed Oct 20, 2004 7:23 am
ja ik zou het opzich ook helemala niet erg vinden als er niet gerookt zou worden bij concerten.. na progpower was ik fijn een paar dagen ziek van de rook

#51640 by Ceessie
Thu Oct 21, 2004 8:17 am
Heb er altijd zo de pest in als je een beetje vooraan sta op met ze allen in een mukkie op mekaar en dat er dan eentje zit te roken en dan precies alle rook bij jou in je gezicht komt. Verder ken het me weinig boeien, maar van die hoge concentraties jouw richting op is gewoon zwaar naatje.

Denk iig niet naar dat concert toe te gaan. Noord Holland houdt waar Amsterdam eindigt en het openbaar vervoer is dus simpelweg minimaal hiero. Was een keer naar Anathema in Tivoli en kon de encore niet meepikken omdat ik me trein moest halen. Als ik strakkies toch een auto zou hebben zou dat alles veranderen :)

#51641 by Stinkdread
Thu Oct 21, 2004 8:22 am
Ok dan, landgenoten!

Grappig dat er zoveel nederlanders hier zitten....
Ik kom persoonlijk uit Nuenen en heb devy 3 keer live mogen aanschouwen (voorprogramma Fear Factory 013, De effenaar en nog een keer in 013 maar dan tenminste eine richtige show en niet als voorprogramma)

was helaas niet op progpower :S maar jah, volgende keer beter.

#51676 by Archetype
Thu Oct 21, 2004 12:57 pm
Ceessie wrote:Was een keer naar Anathema in Tivoli en kon de encore niet meepikken omdat ik me trein moest halen. Als ik strakkies toch een auto zou hebben zou dat alles veranderen :)


Urgh, die dagen kan ik me ook nog herinneren ja. Vooral als ik naar 013 ging. Woon zelf in Den Haag, en omdat de laatste trein in Brabant rond 12 uur gaat... naja, je snapt het wel.
Ik heb nu 3 jaar mijn rijbewijs en een auto'tje, en dat is erg fijn. Daardoor kon ik ook naar ProgPower toe.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests