Speak your own language here...

#57560 by Persuader
Mon Nov 29, 2004 4:36 am
af_ödla wrote:Ja! Ginza tillhandahåller DVD:n till det facila priset av 159 kronor.
Nu är det bara att bunkra upp med öl! 8) :P


AHHH, god damn vad trevlig DVDn är, fick den förra veckan! Plus nya Bloodbath, blir inte mycket hårdare än så.

#57561 by Persuader
Mon Nov 29, 2004 4:39 am
Janne wrote:Det är väl själva fan att det ska blossa upp en svenskspråkig diskussion när man inte pallar att logga in p.g.a. allt plugg... ;)

Tänkte i alla fall säga HEJ till alla nya svenskar här.

-Janne


Hej själv, fick hälsningen av din polare i Norsjö, giget gick bara fint. ;)

#57619 by Janne
Mon Nov 29, 2004 10:30 am
Han berättade det. Synd att man inte kunde närvara själv, men om ni spelar närmare Falun nån gång, så... :)

-Janne

#57623 by af_ödla
Mon Nov 29, 2004 10:40 am
Persuader wrote:
af_ödla wrote:Ja! Ginza tillhandahåller DVD:n till det facila priset av 159 kronor.
Nu är det bara att bunkra upp med öl! 8) :P


AHHH, god damn vad trevlig DVDn är, fick den förra veckan! Plus nya Bloodbath, blir inte mycket hårdare än så.


Ja, DVD:n är en gudagåva! Gene är fanimig kungen (fast det visste man ju sedan tidigare...)!
Synd bara att man blev snuvad på de nakna hejaflickorna... :P
Nya Bloodbath är riktigt vass! Kan bli affär av.

#57787 by Persuader
Tue Nov 30, 2004 4:14 am
af_ödla wrote:
Persuader wrote:
af_ödla wrote:Ja! Ginza tillhandahåller DVD:n till det facila priset av 159 kronor.
Nu är det bara att bunkra upp med öl! 8) :P


AHHH, god damn vad trevlig DVDn är, fick den förra veckan! Plus nya Bloodbath, blir inte mycket hårdare än så.


Ja, DVD:n är en gudagåva! Gene är fanimig kungen (fast det visste man ju sedan tidigare...)!
Synd bara att man blev snuvad på de nakna hejaflickorna... :P
Nya Bloodbath är riktigt vass! Kan bli affär av.


No shit...Spelfelen var lätträknade om man säger så. :) Helt otrolig.
Haha, ja men man fick ju ett dolt bildspel istället, plus kossamuu ljud. Hittat det? ;)

"All I want is to be eateeeeeen"...Bloodbath är lätt med på top-5 2004.

#59941 by John
Sun Dec 12, 2004 5:52 pm
Tjena på er, här har ni ett nytt namn i sällskapet. Är 23 år och pluggar spelprogrammering i Skövde, nördigt värre. Var på Progpower nu i oktober (var även där förra året) och såg DTB och det var inte helt otippat hur jävla bra som helst. Fick mig även en kort pratstund med bandet och fanboy som man är så var jag tvungen att få min Infinityplatta signerad av Devin. :)

Nya Bloodbath är fetgrym, kan även tipsa om det franska(!) dödsmetallbandet Scarve som släppt en av årets skivor: Irradiant.
Into Eternity (som också spelade på årets Progpower) är också värda att kollas upp om ni gillar "progressiv" death, deras senaste heter Buried in Oblivion och ligger också högt på min topplista över 2004-släpp.

Ha det,
John
#59998 by eggie
Mon Dec 13, 2004 2:52 am
riotryan wrote:Jag verkar va den enda här som skakade huvet till syl på hultsfred förra sommarn.


Näääää du. Jag å min polare var där och krossade, fan vilken spelning det var. Första gången jag såg dem, tror du jag var nöjd eller? Fick tag på Gene också. har ett kort när han och jag ger metaltecknet, tyvärr så misslyckades jag med tecknet, hahahahaha, var lite full. Faaaaan vad stor han är alltså.

Grymt :)

#60340 by Janne
Tue Dec 14, 2004 9:51 am
Kan man verkligen vara så full att man misslyckas med metaltecknet!? Skulle vara kul att få se bilden, den finns inte upplagd nånstans på nätet?

#60854 by eggie
Thu Dec 16, 2004 4:35 am
Janne wrote:Kan man verkligen vara så full att man misslyckas med metaltecknet!? Skulle vara kul att få se bilden, den finns inte upplagd nånstans på nätet?

Haha, jag ska försöka lägga upp den, men jooo..... tydligen kan man vara så full, vette fan vad jag sysslar med. skitsamma jag tog ett kort med Gene iaf, som trummis är det väldigt stort för mig :)

#60855 by eggie
Thu Dec 16, 2004 4:43 am
jag hade dem på datorn när jag bodde hemma, men brorsan har tagit över den och tagit bort dem möjligtvis, men jag kan scanna bilden på högskolan.... då får du se hur fel det kan bli, haha

#60958 by Janne
Thu Dec 16, 2004 4:58 pm
Jag är nog inte ensam om att se fram emot det! :)

Vilken högskola pluggar du på? Och vad?

(Själv skall jag bli dagisfröken med hjälp av Högskolan Dalarna i Falun...)

#60982 by fensk
Thu Dec 16, 2004 5:51 pm
Tja Eggie! eeeeh. Jag bara testar en sak genom att skicka det här onödiga inlägget....

#61043 by Persuader
Fri Dec 17, 2004 1:34 am
eggie wrote:jag hade dem på datorn när jag bodde hemma, men brorsan har tagit över den och tagit bort dem möjligtvis, men jag kan scanna bilden på högskolan.... då får du se hur fel det kan bli, haha


Bring on the beast! :) Välkommen hit förresten

#61051 by eggie
Fri Dec 17, 2004 2:02 am
Jag pluggar på mälardalen i eskilstuna, ekonomiprogrammet.... jag och min vän fensk som ni såg presenterade sig här uppe^ var på konserten i Hultsfred och har bilder på oss med Gene båda två. Han skulle scanna dem snart så jag slipper göra det..... men ni ska få se bilderna :)

#61063 by Janne
Fri Dec 17, 2004 2:45 am
Faen.... Det här känns snart som väntan på Devlab... :P

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests