Speak your own language here...

#45911 by Persuader
Thu Sep 09, 2004 12:51 am
Condemnation wrote:Ville bara säga att ännu en svensk är här... känns väl bra?

:-P


Hur många är vi nu, typ 10? :)

Jag vill till Progpower! Menmen...no moooney :cry:

#51234 by Tiger
Mon Oct 18, 2004 3:57 pm
Örnsköldsvik sitter man själv i. Missade också spelningen i hultsfred gjorde man, såklart. :/

#51269 by Persuader
Tue Oct 19, 2004 12:24 am
Tiger wrote:Örnsköldsvik sitter man själv i. Missade också spelningen i hultsfred gjorde man, såklart. :/


Men härligt, en nordbo! ;) Välkommen broder. Kommer alltid att gräma mig över att jag missade Hultsfred...Men konserten finns ju att ladda hem åtminstone.

#51369 by af_ödla
Tue Oct 19, 2004 11:16 am
Persuader wrote:Kommer alltid att gräma mig över att jag missade Hultsfred...

...men snart kommer ju SYL-DVD:n! Har en känsla av att den aldrig kommer att lämna DVD-spelaren när den väl är inmatad.

Apropå oss nordbor, så har jag laddat upp inför kommande vargavinter genom att beställa en styck SYL-mössa. Torde väl göra succé!?! :P

Någon som skall se Dissection den 30:e förresten? "Fear the Return"?
Den som lever får se...

#51425 by Persuader
Wed Oct 20, 2004 12:47 am
af_ödla wrote:
Persuader wrote:Kommer alltid att gräma mig över att jag missade Hultsfred...

...men snart kommer ju SYL-DVD:n! Har en känsla av att den aldrig kommer att lämna DVD-spelaren när den väl är inmatad.

Apropå oss nordbor, så har jag laddat upp inför kommande vargavinter genom att beställa en styck SYL-mössa. Torde väl göra succé!?! :P

Någon som skall se Dissection den 30:e förresten? "Fear the Return"?
Den som lever får se...


Ohh yesss, den är ju ett givet köp! Ska beställa dvdn, tröjor och skivor från Hevydevy snart..;)

Blir nog inget Dissection tyvär, uppbokad på annat håll...Men det kommer väl fler tillfällen. Ska bli rejält intressant att höra nytt material från Jon.

#51565 by Mulluz
Wed Oct 20, 2004 3:54 pm
Heeeeeej!
Haha, du är fan inte lugn på att vara här insåg jag... skriva på engelska och dona. Goddamn...
Det är lite rörigt med forum känner jag... Men, ja, jag skulle bara säga heeeeeeeeeeeej

#51601 by Persuader
Thu Oct 21, 2004 1:02 am
Mulluz wrote:Heeeeeej!
Haha, du är fan inte lugn på att vara här insåg jag... skriva på engelska och dona. Goddamn...
Det är lite rörigt med forum känner jag... Men, ja, jag skulle bara säga heeeeeeeeeeeej


Hehe, tjenare, på tiden att du reggade dig här.
Jupp, kan bli rätt många trådar att gå igenom om man inte loggar in på ett tag..:) Men trevligt är det..plus att Jed och Dev skriver inlägg ibland.
:string:

#51622 by Janne
Thu Oct 21, 2004 4:36 am
Det är väl själva fan att det ska blossa upp en svenskspråkig diskussion när man inte pallar att logga in p.g.a. allt plugg... ;)

Tänkte i alla fall säga HEJ till alla nya svenskar här.

-Janne

#55334 by af_ödla
Tue Nov 16, 2004 3:31 pm
Persuader wrote:Ska bli rejält intressant att höra nytt material från Jon.


Trodde jag med. Fick ju höra nya singeln, "Maha Kali", på konserten,
men då var jag så pass tankad (smart...) att jag inte riktigt fick grepp om den.
Laddade ner den nu ikväll. Fy fan! Riktigt trist hårdrocksrunk!
Nä du, Jon; tillbaka i fängelse ut att passera gå! (Skojar givetvis... :P)

#55364 by Persuader
Wed Nov 17, 2004 1:14 am
af_ödla wrote:
Persuader wrote:Ska bli rejält intressant att höra nytt material från Jon.


Trodde jag med. Fick ju höra nya singeln, "Maha Kali", på konserten,
men då var jag så pass tankad (smart...) att jag inte riktigt fick grepp om den.
Laddade ner den nu ikväll. Fy fan! Riktigt trist hårdrocksrunk!
Nä du, Jon; tillbaka i fängelse ut att passera gå! (Skojar givetvis... :P)


Hm, bara hört ett klipp från singeln, det lät oroväckande illa faktiskt...
Haha, nä killen har nog suttit instängd tillräckligt nu.

BTW, jag vill höra nytt från Nightingale...nu! (kikade på din playlist) ;)

#55535 by af_ödla
Wed Nov 17, 2004 2:51 pm
Persuader wrote:BTW, jag vill höra nytt från Nightingale...nu! (kikade på din playlist) ;)


Har precis lyssnat in mig på nya alstret "Invisible", som för övrigt släpps i butik idag (17/11).
Riktigt jävla bra grejor. Herr Swanö sjunger bättre än någonsin och vågar ta ut svängarna rejält.
Bra kompostioner också. Ett givet köp alltså!

Någon som för övrigt vet hur man bäst (och snabbast) lägger vantarna på SYL-DVD:n!?!

#55591 by Persuader
Thu Nov 18, 2004 2:00 am
af_ödla wrote:
Persuader wrote:BTW, jag vill höra nytt från Nightingale...nu! (kikade på din playlist) ;)


Har precis lyssnat in mig på nya alstret "Invisible", som för övrigt släpps i butik idag (17/11).
Riktigt jävla bra grejor. Herr Swanö sjunger bättre än någonsin och vågar ta ut svängarna rejält.
Bra kompostioner också. Ett givet köp alltså!

Någon som för övrigt vet hur man bäst (och snabbast) lägger vantarna på SYL-DVD:n!?!


Men härligt! Visste inte ens att det var ett nytt album på gång, haha...:D
Ska inhandlas omedelbums. DVD:n ja, om den dyker upp på hevydevy snart så beställer jag den därifrån tillsammans med en bunt tröjor...men det kanske dröjer...?*svårt sugen*

#55682 by af_ödla
Thu Nov 18, 2004 1:20 pm
Ja! Ginza tillhandahåller DVD:n till det facila priset av 159 kronor.
Nu är det bara att bunkra upp med öl! 8) :P

#55684 by Janne
Thu Nov 18, 2004 1:25 pm
Köpte den från CM i england häromdagen. Totalt 11 pund (inklusive frakten). Nästan så billigt att man skämdes...

-Janne

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests