Speak your own language here...

#124762 by odiz
Thu Jun 22, 2006 3:20 pm
Der Meister wrote:Ocean Machine är ju den bästa av alla DTB skivor. Jävlar jag förstår ju ungefär allt vad ni säger! :shock:


HÃ¥per du vet at det kun finnes 2 DTB skiver? Ocean Machine, Infinity og Terria er ikke DTB.
Heia Norge forresten, på tide å få SYL til neste års Inferno. Gro Narvestad (stor fan og arrangør av Inferno) sendte en forespørsel i år, men SYL hadde ikke tenkt seg til Europa den påsken. Kaaaanskje neste år?

#124766 by Turge
Thu Jun 22, 2006 4:18 pm
odiz wrote:
Der Meister wrote:Ocean Machine är ju den bästa av alla DTB skivor. Jävlar jag förstår ju ungefär allt vad ni säger! :shock:


HÃ¥per du vet at det kun finnes 2 DTB skiver? Ocean Machine, Infinity og Terria er ikke DTB.
Heia Norge forresten, på tide å få SYL til neste års Inferno. Gro Narvestad (stor fan og arrangør av Inferno) sendte en forespørsel i år, men SYL hadde ikke tenkt seg til Europa den påsken. Kaaaanskje neste år?


Vi kan jo håpe! Shit, visste ikke at de var Inferno-materiale... Kanskje trangsynt av meg, men jeg har problemer med å tenke utenfor death/black/thrash bobla når noen nevner den festivalen.

Uansett, om de kommer, er jeg der!
#174486 by Faffy
Sun Sep 21, 2008 2:33 pm
WOHOO, jeg kan snakke norsk!

Okeeeey så var kanskje ikke dette det rette stedet å briljere med denslags. o__O
Kanskje jeg imponerer mer på et sør-amerikansk black metal forum. : P

Skulle bare si hei O___<

Ohyes, jeg så Maiden i sommer... men det var i Trondheim.
#174722 by Turge
Mon Sep 29, 2008 2:07 am
Ey, enda en bartemann! Vi får sette oss i et mørkt hjørne av Fru Lundgreens eller Blæst og mumle om hvor simpel musikken på anlegget er, og kun godta det hvis det kan forbindes med Devy på en eller annen måte.

Forøvrig er jeg enig i at briljering med norskferdigheter passer bedre på et ikke-norskspråklig blackmetal-forum enn på et norsk-språklig et ja. :P
#174748 by Faffy
Mon Sep 29, 2008 2:03 pm
Tjoa... jeg har vel innsett at det er håpløst få trøndere.. i det hele tatt nordmenn som hører på Devin, og trist men sant, akseptert det. D: Hvis man med "akseptert" mener "slutter aldri helt å mase om det allikevel". :lol:

Haha, jeg har vel bare en forkjærlighet for å tøyse med blackmetal kulturen i og utenfor Norge. XD
#174815 by Faffy
Tue Sep 30, 2008 9:23 am
Indeed :D

Spesielt i Trondheim... or shall I say Nidaros? xD
#175338 by Syrepotet
Tue Oct 14, 2008 1:18 am
Heeei. Ny nordmann(dame) inne. Ehe.
Cecilie, her. Kjenner Porksoda fra før (som forresten også er norsk).

Ble litt overrasket over at det var så mange nordmenn her. Hadde ventet meg at det ikke var noen i det heletatt.
#175352 by Turge
Tue Oct 14, 2008 7:57 am
Velkommen!

Og ja, jeg kjenner følelsen. Man treffer ikke mange i det daglige som liker Dev, bare på nettet omtrent.
#175356 by Faffy
Tue Oct 14, 2008 11:01 am
Velkommenvelkommen! :D
Ja, jeg ble selv satt ut over å se at det var flere enn 1-2 nordmenn her. Hadde strengt tatt ikke forventet meg noen. xD Hvor i Norge kommer folket fra egentlig? Eller er det for snikete...ish av meg å spørre? : P
#175360 by Turge
Tue Oct 14, 2008 12:29 pm
Denne nordmannen bor i Trondheim, men kommer fra Dokka i Oppland.

"Dokka ja! Der har jeg kjørt gjennom..." :P det har nær sagt alle jeg har fortalt om hjemstedet mitt til sagt. Dokka er visst litt av et krysningspunkt.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests