Speak your own language here...
#247009 by Tragedyingreen
Thu Sep 02, 2010 2:44 pm
Holder også en knapp på John Dee. Er vel for mye å håpe at han fyller Sentrum Scene/Rockefeller. Evt kunne han spilt akustisk intimkonsert på Nilsen. Wantses!

Hei forresten, folkens. :) Har endelig fått registrert meg her inne.
#250869 by Fleksnes
Thu Nov 11, 2010 3:28 am
JADDDAAAAAA...

Da blirre Konsert i Norge.. Dette er stort for oss Devin Fans i Norge!!!!
#251212 by Turge
Wed Nov 17, 2010 3:57 am
Fleksnes wrote:JADDDAAAAAA...

Da blirre Konsert i Norge.. Dette er stort for oss Devin Fans i Norge!!!!


UNNSKYLD MEG?! Hvor!?!
#251219 by Turge
Wed Nov 17, 2010 8:30 am
Okay, har oppdaget det på facebook sjøl nå. For Guds skyld, vi må fortsette å holde hverandre oppdatert her inne i forhold til når billetter legges ut, hvor han skal spille og alt annet viktig! :D
#251950 by sekt
Mon Dec 06, 2010 5:48 am
Hoi. Devin til Norge blir knall ja :) Kun sett mannen på festival før, blir bra med en egen gig
#252330 by Fleksnes
Tue Dec 14, 2010 3:36 am
Billetter er lagt ut på billettservice.no... Løp å kjøp!!!!!
#258689 by Turge
Sun Mar 13, 2011 2:30 am
Såh, oppe igjen etter å ha tatt senga i natt.

Noen flere enn meg som var fullstendig overveldet? :)

Jeg elska konserten out of my mind i går, men etterpå var jeg helt utkjørt og bare i rart humør. Var helt surrealistisk å faktisk ha sett fyren, endelig. Men nå har jeg fått det litt på avstand, og jeg kjenner mer og mer på gleden over å endelig ha fått sett helten i virkeligheten. :)

Beklager til de jeg eventuelt har svetta på eller ropt inn i øret til :P her kommer setlista, for de som er interessert i den!

Addicted
Supercrush
Kingdom
Deadhead
Truth
Om intro, gikk over i By Your Command
Life
Earth Day
Bad Devil

ENCORE, også kjent som Rock Move 66:

Colour Your World
Ki jam, eller ny låt fra Ghost? (synes han sa noe om ny låt etter denne, men er usikker)
Deep Peace

Re-encore: Bend It Like Bender med sikkert 50 fans på scena. Stemning! :D
#258714 by Fleksnes
Sun Mar 13, 2011 10:04 am
Turge wrote:Såh, oppe igjen etter å ha tatt senga i natt.

Noen flere enn meg som var fullstendig overveldet? :)

Jeg elska konserten out of my mind i går, men etterpå var jeg helt utkjørt og bare i rart humør. Var helt surrealistisk å faktisk ha sett fyren, endelig. Men nå har jeg fått det litt på avstand, og jeg kjenner mer og mer på gleden over å endelig ha fått sett helten i virkeligheten. :)

Beklager til de jeg eventuelt har svetta på eller ropt inn i øret til :P her kommer setlista, for de som er interessert i den!

Addicted
Supercrush
Kingdom
Deadhead
Truth
Om intro, gikk over i By Your Command
Life
Earth Day
Bad Devil

ENCORE, også kjent som Rock Move 66:

Colour Your World
Ki jam, eller ny låt fra Ghost? (synes han sa noe om ny låt etter denne, men er usikker)
Deep Peace

Re-encore: Bend It Like Bender med sikkert 50 fans på scena. Stemning! :D


Helt sjukt ass ;)
Fikk prata mye med gutta også... så folkelig og :D
#258740 by Mr.J
Sun Mar 13, 2011 2:50 pm
Helt klart beste konserten jeg har vært på noen gang og å få møte fyren var helt hinsides!
Makan til ydmyk, ærlig og koselig fyr skal man lete lenge etter. Finnes ikke spor av
"kjendis" i hans sjel. Utrolig inspirerende! Snakka også så vidt med Ryan og han var ikke
noe mindre koselig. Litt synd jeg ikke fikk rota meg til å få signaturen til Mike inni
Accelerated Evolution men jeg har i hvert fall Devin og Ryan sine.

Setlista var også mer eller mindre helt perfekt. Eneste som jeg kunne funnet på å klage over
var at lyden var noget dårlig, men det satte absolutt ikke noen demper på kvelden. Vi får bare
håpe at de får spille på et bedre sted neste gang.

Det var også helt utrolig å se at det fantes så mange fans i det landet her, da jeg og kompisen
min var de to eneste fra byen vår som skulle dit. Men jaggu fantes det ganske mange av oss
likevel og vi ga jernet alle sammen. Helt fantastisk!

Bildet av meg og Dev. Han misforsto utrykket "Meshuggah-ansikt". Hahah!
Image

Kompisen min filma Bend it Like Bender også. Sååå her er den:
[youtube]TDMA8tQGQkc[/youtube]
#259213 by Faffy
Fri Mar 18, 2011 3:02 am
Ah, det var helt fantastisk!

Jeg og venninnen min var litt forvirret over når det hele skulle begynne, ettersom det stod forskjellige tider på forskjellige steder. Så vi dro til Chateau Neuf til klokken 3 for å spørre noen i god tid. Etter 3 kvarter uten fornuftige svar fra folkene der, dukket Devin opp og satte seg på andre siden av det svære rommet med macen sin. Vi gikk bort, sa hei og fikk en halvtimes lang kjempetrivelig samtale om alt og ingenting med han! Det var helt fjernt å spørre om bilde, autograf og sånt... vi håndhilste og det var stas nok.

Vi fikk gode plasser i midten ved gjerdet, og det første Devin gjorde da han kom på scenen var å gå fram til oss to og spurte "How are you doing?" :D Vi fikk også voldsomt mye oppmerksomhet under resten av konserten også. Etterpå møtte vi han igjen, tok bilde, fikk signert ymse ting og ah... nei det var flott! Beste konserten noen sinne!
#280808 by Mr.J
Thu Sep 15, 2011 12:26 am
Hurra! Flere nordmenn! Herlige greier!

MEN! Hvor mange av mine landspersoner skal til London og se Deconstruction konserten?

Hvis noen skal så skriiiiv inn her så møtes vi i London by så kan vi peke og nikke bekreftende
til hverandre og bare være kule Devinfans fra Norge. Is this awesome? Y/N
#280813 by Faffy
Thu Sep 15, 2011 1:31 am
...Det kan tenkes at jeg faktisk flytter til London i overimorgen. D:

Herregud hva er det jeg driver med?!

Ja, også har jeg billetter til alle fire konsertene. :P Sees!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests