Speak your own language here...
#175362 by Faffy
Tue Oct 14, 2008 1:53 pm
Det er ikke "verre" en Dombås da. Eller "Ler" hvor folk sier "Der har jeg kjørt FORBI". :P

Stavanger er et staselig sted! Har i grunn veldig lyst til å flytte dit når jeg blir ferdig med Trondheim. xD
#175381 by Turge
Tue Oct 14, 2008 10:14 pm
Faffy wrote:Eller "Ler" hvor folk sier "Der har jeg kjørt FORBI". :P


Haha!
#175411 by Turge
Wed Oct 15, 2008 9:43 am
ElectricRed wrote:Hei.


'Lo.

Hvor kommer du fra da? :D
#175412 by ElectricRed
Wed Oct 15, 2008 9:50 am
En liten "by"(egentlig et storsenter) like ved Oslo som heter Ski. ;) Bor akkurat nå i Kongsberg - ikke mange kilometer unna Ihsahn! Etter jul kanskje Trondheim.

Og ja, jeg liker Devin. 8)
#175414 by Turge
Wed Oct 15, 2008 10:16 am
Jeg har øvd med bandet mitt i Ski. På en gammel ungdomsskole eller noe sånt, var jævlig kult. Er du musiker? Kjenner du i så fall Øyvind Myrvoll?
#175418 by ElectricRed
Wed Oct 15, 2008 12:34 pm
Haha, kjenner han ikke, men vet hvem han er. Du øvde på "Kjeller'n" som er en ungdomsklubb. Holder til på ungdomskolen jeg gikk på en gang i tiden :) Forøvrig er "Kjeller'n" arrangør av Kjeller'n Rock, som visstnok skal være Norges største musikkfestival for amatørband.

Og nei, er ikke musiker - skulle gjerne vært det, though.
#175423 by Turge
Wed Oct 15, 2008 12:56 pm
ElectricRed wrote:Haha, kjenner han ikke, men vet hvem han er. Du øvde på "Kjeller'n" som er en ungdomsklubb. Holder til på ungdomskolen jeg gikk på en gang i tiden :) Forøvrig er "Kjeller'n" arrangør av Kjeller'n Rock, som visstnok skal være Norges største musikkfestival for amatørband.

Og nei, er ikke musiker - skulle gjerne vært det, though.



Men... dette var en enorm bygning, og den var nedlagt som fy. Ledninger hang fra taket, dører var slått inn, vinduer var knust, det var en spøkelsesjævlig kantine der og greier. Det var virkelig en gammel, røti skole liksom :P men jeg vet ikke jeg, utifra linken så ser det ikke feil ut.
Ser ut som en fet greie forøvrig, tror jeg skal få med resten av bandet på søke om å få spille der :)
#175481 by Turge
Thu Oct 16, 2008 10:07 am
Er ikke frøktelig kjent akkurat, bare sånn området rundt nordenden av Mjøsa egentlig. :P ene gitaristen vår gikk på folkehøyskole med Øyvind Myrvoll, derfor vi kjenner han (og øvde i Ski). Kunne gitt deg en link til oss, men da må du (og alle andre i tråden) sverge på at dere ikke dømmer oss etter musikken på Myspace-sida vår. Det er gamle låter, og ligner ikke noe særlig på det materialet vi spiller nå.
#175485 by Turge
Thu Oct 16, 2008 11:36 am
I'm going for it!

http://www.myspace.com/kinbandnorway

PS: Dere aner ikke hvor mange ganger vi har diskutert det faktum at ingen reagerte på vokalen min på "The Eye of Darkness" under innspilling. Til tider låter det innmari stygt, og det må jeg bare beklage. Ikke noe jeg er stolt av. :P
#175746 by Turge
Wed Oct 22, 2008 4:37 am
Nå var det masse aktivitet i tråden, også stoppa det så snart jeg posta link til bandet mitt. Lover ikke bra! :P
#175826 by Syrepotet
Thu Oct 23, 2008 12:07 pm
Faffy wrote:Velkommenvelkommen! :D
Ja, jeg ble selv satt ut over å se at det var flere enn 1-2 nordmenn her. Hadde strengt tatt ikke forventet meg noen. xD Hvor i Norge kommer folket fra egentlig? Eller er det for snikete...ish av meg å spørre? : P


Oslo
#175849 by porksoda
Fri Oct 24, 2008 3:54 am
Syrepotet wrote:
Faffy wrote:Velkommenvelkommen! :D
Ja, jeg ble selv satt ut over å se at det var flere enn 1-2 nordmenn her. Hadde strengt tatt ikke forventet meg noen. xD Hvor i Norge kommer folket fra egentlig? Eller er det for snikete...ish av meg å spørre? : P


Oslo

Løgner. Du og jeg begge er fra BÆRUM

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests